Hemmagjord islatte ♥

Så himla skönt med fredag! Absolut bästa dagen på veckan ♥ Hade en ganska kort dag i skolan vilket var skönt, sedan när jag kom hem la jag mig ute i solen ett tag i ett försök att få lite färg, går segt på den fronten måste jag säga! Men det kommer väl.
 
Gjorde mig en hemmagjord islatte deluxe förut, vart supergott! Väldigt enkelt att göra också, vem behöver en espressomaskin liksom? 
 
Gör såhär: Blanda ner en tesked instant coffee i ett stort glas med kall mjölk, låt stå ett tag så det beblandar sig ordentligt! Avsluta med en klick vaniljglass på toppen. Om du vill ha den kallare så kan du låta den stå i kylen eller frysen en stund så den blir riktigt svalkande!
 
Ett litet boktips till er också! Älskar den här boken, har läst den flera gånger men tröttnar aldrig. Perfekt att ha i sommar på stranden!
 
Kvällen består av filmmys med Emelie, kommer bli mys det! Önskar er en toppenhelg! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: nova

ÅÅ vilken fin blogg du har! har vart inne på din kanal på youtube och kollat på alla dina videos så bra du är.
Kolla gärna in min blogg om du vill.
Kommer att följa din blogg varje dag!:)<3

Svar: Åh tack! Vad go du är :) Kramar!
trulyamanda.blogg.se

2013-05-24 @ 21:32:23
URL: http://www.novaekfeldt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0