2 nya

Har två riktigt stressiga veckor framför mig, sedan är det slut på allt plugg, can't wait! Gäller att hålla ut nu in i det sista bara!
Hade en bra dag i skolan idag, började med spanska muntliga nationella som gick över förväntan! Sedan hade jag fetaste håltimmen så jag passade på att äta hemma (vardagslyx när den är som bäst!) för att sedan åka tillbaka till skolan och ha en kort samhälls-lektion. Nu ska jag strax käka sedan tänkte jag dra med mamma ut på en springtur, riktigt välbehövligt och efterlängtat!
 
Fyndade dessa två för en tjuga styck på Ur&Penn för några dagar sedan!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra R. Jensen

they are so pretty! (:

Svar: I know right :D <3
trulyamanda.blogg.se

2013-05-20 @ 20:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0