När ett sinne i taget fylls av allt jag kan få

Ha en underbar midsommar, vänner 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Det var jag som kommenterade din rum tour video och undrade vad din tapet heter! Är det pip studio? Och om du inte skulle se den kommentaren så tänkte jag kommentera här också. Jag ska nämligen tapetsera en fondvägg i mitt rum och vill ha en likadan tapet som dig.

Svara gärna på ett sätt som jag kan se, inlägg, bloggsvar eller mejl om du har tid! Kram världens bästa förebild!<3

Svar: Hej! Jättebra att du frågar här, brukar nämligen inte svara på Youtube då det blir så mycket kommentarer där. Jag är ganska säger på att tapeten är från pip studio! Har för mig att jag sett den där :) Tusen tack! Kram på dig :)
trulyamanda.blogg.se

2013-06-23 @ 21:50:08
URL: http://www.elinms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0