Gammalt blir nytt

Hej fina ni! Har precis landat i sängen efter att ha varit inne i stan och käkat lite middag med familjen, mysigt! Åkte hem innan alla andra för jag var såå trött och hade huvudvärk, så nu tänkte jag faktiskt sova snart, haha. Dagen har förövrigt varit jättebra, var inne i stan och fikade med vänner förut och sedan har jag hängt med brormin som är hemma över helgen!
 
Häromdagen gjorde jag om ett par gamla shorts som jag var trött på, älskar att pyssla med sånt! Vart mycket bättre tycker jag!
 
Längst upp till vänster är hur dom såg ut innan!
 
Gjorde dom lite mer slitna, gillar dom bättre så ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Gud, va fiina shortsen blev! :)

Svar: Tack! :)
trulyamanda.blogg.se

2013-06-08 @ 12:41:54
URL: http://hannahhartell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0