Bästa dagen ♥

Har verkligen haft en superhärlig dag! Den började i lugn takt hemma, gjorde mig i ordning i godan ro, käkade frukost och lunch innan jag åkte in till stan med mina pinglor och kollade in studenterna, härligaste stämningen! Dock lyckades dom pricka in årets sämsta dag vädermässigt så rejält blöta vart dom nog, stackarna. Efter utspringet tog vi en fika på Wayne's, riktigt skönt att kura inomhus med en kopp latte må jag säga! Sedan nu på kvällen var jag inne i stan och käkade med mamma och moster, firade semestern och fick lite presenter, hihi! Och just det, blev med Iphone 5 idag! Min 4:a var riktigt sliten nu och när det inte längre gick att ringa med den kände jag att det kanske var dags att byta upp sig, haha.
 
 
Fick den här ringen i roséguld av min moster, så himla fin! Tusen tack!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Älskar verkligen att läsa din blogg, kan du inte uppdatera lite oftare? :)

Svar: Tack! Ska försöka :)
trulyamanda.blogg.se

2013-06-14 @ 21:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0