5 days to Friday

Hej!  Hoppas att ni hade en helt grym midsommar, det hade i alla fall jag! Firade med släkten i Dalarna som sagt, dundersuccé! Idag var det dock back to work som gällde, riktigt drygt att ta sig upp imorse vill jag lova. Efter jobbet mötte jag upp Emelie i stan för en fika, lika mysigt som vanligt.

Igår var jag på möte direkt efter att jag kommit hem, har nämligen fått ytterligare ett jobb i sommar, hur bra som helst ju! Ska jobba i en kiosk på Skutberget och kommer nog få jobba till och från resten av sommaren. Hade ju dock inte varit dumt med lite ledighet, men att jobba är ju bra både för pengarna och framför allt erfarenheten! Ser fram emot det!
 
 
 
{Bilder från midsommar ♥}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0