Vardagslyx!



Hej! Allt bra med er? Jag mår asbra för idag har jag varit ute på en joggingtur! Något som händer ytterst sällan, haha, men i tisdags var vi ute och sprang 5 km på gympan och jag fick faktiskt en tid som jag var nöjd med så nu ska jag fasiken slå den nästa gång! Och då måste man ju kämpa lite för det. Sen när jag kom hem tog jag en sån där otroligt härlig dusch och skrubbade hela kroppen, rakade benen osv. Love it! Älskar såna där småsaker som får vardagen att kännas aningen lite lyxigare. Här är en lista med grejer som jag brukar göra för att lyxa till det:

Äta frukost framför TV:n... älskart!
Använda "finare" duschtvålar från t.ex The Body Shop
Variera frukosten! Ha i färska bär eller något annat gott i yoghurten
Planera en eftermiddag då jag bara ska softa framför favorit tv-serien
Plugga på café en dag i veckan (roligare än hemma!)
Unna mig själv en liten mumsbit då&då!



Imorgon är det fredag, kärlek! Vi börjar som vanligt 12.20 (alltså, hur underbart är inte det? typ JÄTTE). Sen ska jag iväg på säsongens första danspass på friskis, kärlek på det med!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Älskar våra fredagar i skolan!



Härligt att vi verkar gilla livet vännen :D

Kram

2011-09-09 @ 10:12:08
URL: http://truereason.blogg.se/
Postat av: Anonym

vardagslyx <3



Hoppas din lördag blir toppen :)

2011-09-10 @ 15:38:11
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0