Sunday, know what that means? 5 more days till' friday!


Bild från igår

Söndagkväll. Igen. Allt går så otroligt fort, eller vad tycker ni? Det är ju härligt på ett sätt. Denna söndagen vaknade jag upp hemma hos Emelie tillsammans med mina bästisar, mysigt det! Åkte hem vid tolv-tiden och sen dess har jag bara tagit det lugnt, pluggat spanska & samhällskunskap och kramat mormor och broder hejdå. Mormor har varit här några dagar och idag skulle hon hem. Brormin åkte till Stockholm för han ska flytta till pappa, under obestämd tid. Tråkigt att inte ha honom hemma!
Imorgon är det måndag igen, ny vecka och nya tag! Är otroligt trött för tillfället så jag tänkte faktiskt ta och krypa ner mellan lakanen. Hoppas att ni haft en riktigt härlig helg, det har jag i alla fall! Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Evelina

alltså 1) fan vad snyggis du är!! och 2) varför säger inte din bror till att han ska flytta hit?! sämst!

2011-10-17 @ 23:33:02
URL: http://evelinavonseth.wordpress.com
Postat av: Ebba

SV: Min fina, fina underbara vän Amanda <3 Tårarna bara forsade ner för mina kinder när jag läste din kommentar. Jag hoppas verkligen att du förstå vad underbar du är, hur glad jag är att jag har kommit närmare dej. Det du sa idag vet du att jag hade svårt att ta till mej, men bara det att känna att du bryr dej så mycket som du gör får mej att bli så mycket starkare. Det får mej på tankar som att jag måsta kämpa, jag vill kämpa för jag klarar det och jag vet att jag har människor bakom mej. Du är så underbar och någon jag verkligen ser upp till. Du är alltid så vacker, fin och snygg. Du kan så mycket. Har en helt underbar personlighet, bara att kolla på dej får mej att le för du utstrålar en fantastisk energi. Du är någon jag vill bli, en tjej som utstrålar självsäkerhet, är snäll mot alla och vill deras bästa, En riktig vän som jag är super glad för att jag lärt känna. Stor kram till dej !!<3

2011-10-21 @ 22:00:16
URL: http://truereason.blogg.se/
Postat av: DAISY

Snygg väska du hade!

2011-11-01 @ 21:01:20
URL: http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0