Torsdag

Hej! Hur är det med er? Jag mår toppen! Torsdag idag, kristi himmelfärdsdag vilket innebär ledighet från skolan! Tänkte få lite saker gjorda idag, bland annat tvätta alla sminkborstar (vilket behövs eftersom det var typ 7 år sen jag gjorde det sist) och åka till stan och sola lite, måste ju blir brun till balen/skolavslutningen. Sen blir det väl att slå ihjäl några timmar genom att bara ta det lungt framför Sex and the City (hur bra är inte den serien?).
I alla fall, över till det som faktiskt var anledningen till detta inlägg, nämligen gårdagen! Hade en otroligt bra dag igår, den började med att jag vaknade upp brevid Nora och Lotta, efter en natt i uterummet. På den natten hann jag bli 16 myggbett rikare och 5 sömntimmar fattigare, men kul hade vi! Anledningen till att dom sov hos mig var att vi skulle till vår gamla skola dagen efter, för återträff med klassen. Dagen vart riktigt lyckad och det var otroligt kul att träffas som gamla klassen igen! Efter det gick vi och Filippa (kul att träffa dig igen! :D) hem till mig en snabbis innan dom skulle hem igen. Var tvungen att ta en liten powernap innan kvällen, var sjukt trött efter en natt med skrikande måsar och surrande mygg.
När jag sovit klart var det dags att göra iordning inför kvällen, då Lotta, Emelie, Linn, Ebba, Ebba och Clara skulle komma över på tjejkväll. De kom vid halv sex-tiden och vi gjorde iordning mat och fixade. Vi åt & sen stack vi ut till lekparken, där vi gungade och myste lite ända tills myggen inte gick att uthärda längre. Så vi stack tillbaka till mig och forsatte kvällen med mer skratt och tända ljus. Sen började det bli lite känslosamt, sorgligt det faktum att vi inte längre kommer ses varje dag :'( Vid halv ett tog kvällen slut och jag städade iordning lite innan jag gick och la mig.
Hade en så otroligt bra kväll, tack för det tjejer, ni är grymma!

Måste visa vad jag fick också, hur söta är dom inte?

Ni är så otroligt underbara tjejer, inget hade vart desamma utan er! Hoppas verkligen att vi kommer hålla kontakten, vill aldrig förlora er. Det var så himla fint gjort av er att ge mig den tavlan, den har redan åkt upp på väggen! Ni ska veta att jag älskar er så otroligt! PUSS!!

Kommentarer
Postat av: liiinn ;p

hej amanda!:) kan du vara jätte snäll och lägga upp några bilder på ditt rum?;D det verkar ju så jätte fint!:d

2011-06-02 @ 18:28:40
URL: http://ssvahn.bloggplatsen.se
Postat av: liiinn ;p

sv; toppen, ser verkligen fram emot de.

Vad har du gjort under de lediga dagarna du har haft?:)

kram<3

2011-06-02 @ 23:28:29
URL: http://ssvahn.bloggplatsen.se
Postat av: filippa!

Hellos! Det var superkul att träffa er igen :D hoppas detta kan göras om! PUSSS <3

2011-06-03 @ 00:13:48
URL: http://ffilipparexed.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0