Sommarlov!

Hej på er! Nu är det äntligen sommarlov, hur härligt som helst. Slutade ju i fredags och det innebar ju inte bara sommarlov, utan även slutet av nian, högstadiet och grundskolan. Det känns bra faktiskt!
Hade ju då skolavslutning i kyrkan, vi fick betygen och någon sjöng någon låt osv. Efter det var det dags att säga hejdå till alla och konstigt nog så fällde jag inte en enda tår, även fast det kändes sorgligt såklart, kommer ju sakna min fina klass som bara den! Fast sen efteråt i bilen så sprack det, haha, och tårarna bara forsade.
På kvällen hade vi lite tilltugg här hemma och jag fick även lite presenter, sen gick jag och min familj ut och åt, riktigt mysigt och gott! Hade hur som helst en fantastisk dag och känslan i kroppen är oslagbar! Är jättenöjd med mig själv och vad jag presterat. Tänkte visa vad jag fick som belöning :)

3 tidningar från min bror, betygen såklart och en lapp där det står fina saker som klasskompisarna skrivit om en, en liten bok om lycka från mamma, pengar från mamma, pengar från mormor och VÄRLDENS finaste ring från mamma:

På den står det "Alis volat propriis" som är latinska och betyder "Hon flyger med sina egna vingar", hur fin är inte den texten? Älskar den här ringen, tusen tack mamma!

Fick också en blombukett från mamma och en fin ros från vackra Linn, tack!

Kommentarer
Postat av: Natalie - it's all about attitude

Vilken läcker blogg du har :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-19 @ 23:56:35
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Sluta inte blogga!! Jag älskar din blogg och du får mig verkligen att ta hand om mig själv genom tips m.m

Förstår om du inte vill sitta inne hela sommaren men SNÄLLA, bara lite oftare :) du äger!!

2011-06-21 @ 15:04:57
URL: http://emmaakarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0