Victoria's Secret


Beauty Rush Lip Gloss, fr v: "Slice of Heaven", "Red Delicious" & "Mocktail Hour". Sexy Little Things Body Mist "Vixen"

Hej på er sockrisar! Förlåt, förlåt, förlåt kära ni för att jag inte uppdaterat den senaste veckan, men jag drog till London förra måndagen och tog mig aldrig tiden att uppdatera här. Men nu är jag tillbaka och för hoppningsvis kommer jag vara bättre på det här med uppdatering nu. Helt otroligt att ni stannar ändå, puss på er!
Som sagt, var i London och kom hem i söndags och har sedan dess varit hos pappa. Grejen är att pappas stationära inte kan läsa SD-kort så att jag visste inte hur jag skulle få över bilderna från kameran till datorn (hade ingen sladd), men tillslut kom jag på den geniala iden att först lägga in korten på pappas laptop och sedan skicka dom till min mejl, så att nu kan jag äntligen uppdatera! (vill ju inte vara tråkig och uppdatera utan bilder).

HUR SOM HELST, till saken. På Heathrow innan vi skulle hem hittade jag till min stora lycka lite Victoria's Secret produkter, tyvärr inga underkläder, men smink och parfym! Fick med mig det här ovanför hem. Älskar body misten, luktar fräscht och gott! Läppglansen kostade ca 60 kronor styck och bm 180 (taxfree alltså). Tänkte visa lite annat jag köpte också, men får se hur mycket. Vet inte riktigt hur jag ska dela in allt. Aja, nu ska jag umgås med pappsen lite. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0