New In

T-shirt - 199:- och svarta jeans - 399:- från Carlings.

Hörrni, måste verkligen tipsa er om dom här jeansen (eller ja, det är nog jeanstights?), dom är helt sjukt bra! Om ni letar efter tajta jeans så kika in dom här från Dr. Denim. Första gången jag såg dom fick jag en mindre chock, dom ser supersmå ut på galjen, men det är där magin ligger (haha), för dom är väldigt strethiga och sätter sig som en smäck runt både rumpa och ben. Lagomt höga i midjan och 399 kronor är inte särskilt dyrt för ett par jeans. Dock gör det stretchiga tyget att dom blir rätt ömtåliga så om man t.ex drar i hällorna så går dom lätt sönder (tro mig, detta är mitt andra par, haha).

Dove Intense Repair, 34:- Ica Maxi

Dejana från Beautyreaks lovordade den här och då växte ha-begäret inom mig ska ni veta. Vad jag tycker återstår att se :)

Armband från Glitter, 60:-

Örhängen, 79:- från Gina Tricot

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad finns upptill på jeansen?



Finns det knappar/dragkedja eller är det resår? Är det fickor eller inte? Kan man ha skärp i dem?

2011-08-08 @ 21:57:20
URL: http://karinkakis.blogg.se/
Postat av: Karin

sv; ooh toppen!

2011-08-08 @ 22:45:10
URL: http://karinkakis.blogg.se/
Postat av: m y y s a n ♥

ÄLSKAR armbandet!!!

hoppas det är okej om jag lånar din bild på armbandet till min blogg? :) kom fram när jag googlade efter korsarmband, kram

2011-12-04 @ 20:09:18
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0