Uppdatering

Känns som om det var en evighet sen jag bloggade sist, men ni verkar ju stanna i alla fall! Tur det :) Första "riktiga" skolveckan är avklarad och jag har helt enkelt inte haft tid att blogga. Dessutom blir det så tråkiga inlägg varje vardag "idag var jag i skolan..." så ibland är det lika bra att låta blir. Hur som helst har det vart hur skönt som helst att ta en liten bloggpaus känner jag. Inga måsten, man kan bara lägga ner sig på sina läxor och göra allt i lugn och ro. Sen håller vi också på att storstädar, rensar och fixar i huset eftersom vi ska sälja snart. Det är riktigt tråkigt, har bott här sen jag var en liten snorunge, älskar mitt rum! Men någon gång visste jag att det var dags. Det är så att pappa ska flytta till sthlm, så jag kommer bo hos mamma på "heltid" (haha) så åker jag till pappa kanske en helg i månaden eller något. Så det är som det är. Så idag har vi städat, städat och åter städat, fotografen kommer hit på måndag så det måste se tiptop ut!
Och hur det kommer bli med uppdatering framöver får vi se, jag ska inte sluta blogga, men jag tänekr bara blogga om jag känner att jag har tid och lust med det, vissa dagar kanske det inte blir uppdatering alls, men jag måste verkligen prioritera skolan nu, det är viktigast. Aja. Hoppas ni har haft det bra i alla fall, och att ni fortsätter följa mig trots dålig uppdatering emellanåt.
Fet kram till er alla!

(tråkigt med bildlöst inlägg, men det var nödvändigt)

Kommentarer
Postat av: charlotta

Hejhej!

det är jag som har haft sims bloggen, besök min nya blogg gärna!

Kram

2010-09-04 @ 20:00:34
URL: http://wokhi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0