Lördag

Åh, vad skönt med lördag! Nu har det gått några dagar sedan jag bloggade igen, har inte gjort så mycket. I torsdags åkte jag hem efter att vi tagit skolfoto direkt på morgonen, mådde inte alls bra p.g.a förkylning. Just nu håller den på att gå över i en hemsk hosta, som alltid. Hosta är riktigt jobbigt faktiskt! Ja, sen har det inte hänt mycket mer än att jag var i skolan igår, vilket var skönt, tycker det är jobbigt att vara hemma och vara sjuk, man blir så seg och så haha.
I alla fall, idag tog jag och min familj en brunch på stan, mysigt mysigt. Vi hann gå lite i affärer... Är ute efter de perfekta höstskorna, men jag hittar inga! Har letat som en galning. Är lite inne på Vagabonds snör-kängor med lite längre skaft, men jag vet inte? Måste ju verkligen ha något annat än H&M skorna jag klickade hem för ett tag sen (dom kommer komma i början av oktober) för dom lär ju gå sönder rätt fort, hehe. Om inte, så är de nog inte varma i alla fall. Men, men, vi får se hur det går. Hoppas ni har haft en toppendag hitills!
Och håll utkik efter en veckans blogg tävling jag kommer dra igång sen!






Fick med två tröjor hem, visar sen!

Kommentarer
Postat av: jenniifer - photography

sv. hehe ;)

2010-09-11 @ 16:47:39
URL: http://jenniifer.webblogg.se/
Postat av: Petra

Några snygga höstskor letar jag också efter. Varma, men ändå snygga.

2010-09-14 @ 08:05:52
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0