3 favoritmaskaror


Passande att alla var guldiga haha.

1. Max Factor Masterpiece Waterproof - Riktigt bra vardagsmaskara, använder den nästan varje dag!  Separerar bra och klumpar inte. Vattenfasta maskaror är jättebra för oss som knappt har någon böj på våra fransar. När man böjer fransarna och målar dom med en vattenfast håller det hela dagen lång, jämfört med en icke-vattenfast när böjen försvinner efter 5 minuter.

2. Helena Rubinstein Lash Queen Mascara Feline Black - Denna maskara är det många som gillar, inklusive mig! Ger riktigt bra volym och separerar samtidigt. Fransarna blir också längre. Och förpackningen. Hur cool är inte den?! Älskar den! Lite dyrare men jag tycker den är prisvärd!

3. L'Oreal Paris Telescopic Mascara - Denna maskaran ger mig superlånga fransar och separerar jättebra. Själva borsten är väldigt liten och i gummi, vilket jag tycker är bäst! Definitivt en bra vardagsmaskara

Kommentarer
Postat av: amilia

jag har maxfaxtors masterpice max, den är as bra. men den bästa jag vet är Dior's Dior Show!

2010-08-01 @ 02:49:51
URL: http://miilliisens.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilken foundation har du? :)

Vet du någon som du kan rekommendera?

2010-08-09 @ 20:47:20
Postat av: Johanna

Max Factor testar på djur. L'Oreal är luddiga med sina svar ang. djurtester. Helena Rubinstein vet jag inte... Men hur som helst är Max factor lika dyr som HR om man räknar på pris per ml. Så jag skulle föredra HR här!

2010-11-09 @ 00:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0