Malta 09

HEEEJ :D
Har haft sjukt mycket att göra den här veckan. Har vart tvungen att ta hem massor av skolarbete och försöka mitt bästa. Då finns det inte mycket tid över!

Bilder från Malta:


Här satt vi varje kväll och supermysade.


Åkte till Golden Bay


Var i Valetta (huvudstaden)


Gick runt i en gammal stad, Mdina


Åt på Hardrock Café


Såg på delfiner


Sen har jag köpt mycket den senaste tiden (inte bara på Malta) som jag måste visa er och jag tror det blir på söndag. Imorn har jag konfirmation hela dagen (suck) så jag hinner inte då. Men jag har i alla fall tagit kort på lite, så ni får se de senare.
PUSSS

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åhhhhhh, nostalgii!!! Jag älskar Golden Bay, frickin' bästa stranden som har hänt mig <3

2009-10-20 @ 01:42:31
URL: http://nowheregod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0