Lite nytt


Två armband från Accessorize (Malta)


Mössa från MQ


Okeeej... Jag har en del annat jag måste visa också. Men nu är det skitmörkt så det går inte att fota helt enkelt. Jag har spenderat hela (eller ja, nästan) dagen på konfirmations-grej. Jag tycker konfirmation är skittrist och jag vet inte varför jag går egentligen. Jag vill inte säga "för presenterna". Hehe :P
I alla fall. Blogawards idag. Återkommer sedan vad jag tycker om vinnarna! Det blev ju så stor grej om blogawards, vilket verkligen är skitkul :D Tror ni Kissise, "sveriges största bloggerska" blev förvånad när hon inte ens blev nominerad till året blogg? Haha. Foki var VERKLIGEN värd att vinna!
Visstja skulle ju ta de sedan. xoxo

Kommentarer
Postat av: rebecca

hej , fin blogg allt bra med dig ? :)

2009-10-25 @ 00:09:56
URL: http://rebeccasvenssonn.blogg.se/
Postat av: Lotha

Du är sjukt lik blair i gossip girl på den här bilden!

2011-03-14 @ 18:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0