Stan idag


Idag var vi på stan :D Köpte lite grejsaker, som jag visare senare eller imorn. Vi gick runt på stan hela dagen. Skulle in på BikBok, ni skulle sett, J*VLAR vad packat alltså! Butiken ska upphöra så det är 3 för 100 på allting. Skitbilligt men jag köpte inget pga den låååånga kön. Man kom knappt fram dit. Hittade inte heller mycket reagrejer på andra ställen, måste säga att reastarten inte har imponerat så mycket ännu, men det kommer väl mer senare.
Efter stan åkte jag hem. På vägen från bussen hörde jag och emilia ett brandlarm innefrån ett hus, men ingen var hemma så det bästa vi kunde göra var att plinga på hos grannen, hoppas det löste sig! Dagens välgörare = vi, typ haha.
I alla fall så gick jag hem (tar typ 10-15 min) i 20 minus grader och mina händer var nära att förfrysa utan vantar. BRRR!
Okej, vad långt det blev. Shit happens.
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0