same shit


Har fassnat för att fota ögon, vet inte varför, men så är det! I alla fall, idag har jag åkt skidor :) Åkte inte jättemycket, men lite i alla fal.. Skidor är inte riktigt min grej, sådär, är inte bra alls. Vet inte hur, men jag lyckades ramla stillastående. Haha. Sen åkte jag hem och tog det lugnt i nån timme. Efter det åkte jag med Ninni, Emelie och L8 på gudstjänst! Går ju i komfa (konfa?) så vi måste ha gått på 10 gudstjänster innan maj. Skitdrygt, men den här var faktiskt helt okej med nästan bara julmusik. Vi satt mest och viskade och skrattade hehe.
Pussisar

Kommentarer
Postat av: Sandra :DD

lösögonfransar ? vilken sort isf ? :))

2010-01-31 @ 19:23:39
URL: http://sandralyckejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0