Sovmorgon ♥

Idag är en sån där härlig dag då allt bara känns underbart, trots en massa måsten och tråkiga grejer som ska göras. Anledningen till min lycka stavas sovmorgon! Jippii! Har i och för sig sovmorgon tre dagar i veckan (♥), men idag är den extra lång och det känns helt underbart. Att vakna upp och veta om att man inte behöver stressa över huvudtaget, äta frukost i sängen framför någon bra serie, sminka sig i lugn och ro, dansa runt i hela huset till musik på hög volym, dricka så många koppar latte man vill... Och så vidare, och så vidare. Ja, det är i alla fall vad jag gör när jag har sovmorgon. Vad gör ni när ni har sådär härligt lugna och fria mornar?
 
Spenderar större delen av morgonen i sängen! Gör allt där, sminkar mig, äter frukost, fixar håret, klär på mig... och bloggar såklart!
 
Snygga moves till sköna låtar.
 
 
Köpte denna plastmuggen på Starbucks i New York! Används flitigt ;)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Åh vad jag har väntat på detta! Så roligt att du börjar blogga här igen! Grymt :D

Svar: Vad kul :D <3
trulyamanda.blogg.se

2013-05-15 @ 17:22:38
Postat av: Felicia

Jag sover alltid så länge som det bara går och stressar sen, hehe. Men om jag har väldigt lång sovmorgon brukar jag äta frukost framför tv:n och kanske fixa håret lite extra :)

Svar: Haha brukar bli samma här!
trulyamanda.blogg.se

2013-05-16 @ 20:01:13
URL: http://fotofelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0