Back for good?

Oj herrejösses. Det var inte igår kan man ju lugnt säga! Känns så galet att vara inne på den här bloggen, har ju bloggat på min skönhetsblogg sedan typ 1,5 år tillbaka. Har på senaste tiden verkligen saknat att "vardagsblogga" om vad som helst som faller en in, man blir ju lite begränsad när man har en nirsad blogg. Tänkte i alla fall testa på detta lite smått igen. Känner mig lite exalterad faktiskt, hihi.
 
Har suttit och kodat i timmar nu, är ännu inte nöjd men jag tror jag fortsätter imorgon, känner att sängen kallar. Har i alla fall gjort grunderna nu kan man säga, började om helt från början, min förra design var så... mesig. Minns för några år sedan då jag kunde sitta och koda en hel helg typ, haha, men det är faktiskt väldigt roligt! Och man lär sig hela tiden nya saker medan man håller på. 
 
Nej nu ska jag ta och tvätta av mig sminket, borsta tänderna och krypa ner under täcket. Imorgon väntar en härlig dag med mamma och min bror, vi ska mysa i stan och sedan på kvällen blir det Bruce Springsteen på Friends Arena, hur grymt? Ska bli jättekul! Sov sött ♥
 
Några biler från dagen;
 
Balkonghäng i solen, heeelt underbart!
 
Islatte i Nacka Forum + Bästa låten just nu.
 
Avslutar med en bild på Julia (min "plastsyster") och mig från kvällskvisten.

Kommentarer
Postat av: Lotta

JAAAAAAA this ja awesome
I love you girl

2013-05-12 @ 08:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0