You're simply the best thing I never had

Ååååh stress! Kastade mig hem från jobbet för några timmar sedan och har sedan dess hållt på med att förbereda inlägg för min skönhetsblogg som ska komma upp under helgen. Åker nämligen iväg till Dalarna imorgon för att fira midsommar med min härliga släkt. Ska bli superkul men just nu känns det som jag har tusen saker som måste göras innan. Unnade mig i alla fall en liten avkoppling i form av chokladdoppade jordgubbar förut, fruktansvärt gott. Använder 86% choklad för jag tycker ärligt talat att det är godast, det bittra mot det söta blir som en smakkarusell i munnen.
 
Vet inte riktigt hur uppdateringen ser ut under helgen, min andra blogg är liksom prio ett för mig. Ha det bra ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

vart i dalarna?, ska också åka upp dit med släkten!

Svar: I Mora :)
trulyamanda.blogg.se

2013-06-19 @ 21:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0