Tisdag

Skulle egentligen suttit i skolan och skriva prov just nu, men när jag satt och sista-minuten pluggade i förmiddags så bara brast det för mig och jag fick världens ångestattack. Kände bara att jag inte klarade det så istället gör jag provet imorgon! Har höga krav på mig själv när det kommer till just ekonomin, vill verkligen få bra på detta provet!
 
Efter att jag bestämt mig för att stanna hemma haltade jag iväg till ICA (har universums värsta skavsår haha) för att köpa en mumsig sallad! Tänkte äta den nu framför några avsnitt av Andra Avenyn innan det är dags att återgå till pluggandet. Ha en fortsatt bra dag!
 

Kommentarer
Postat av: judith :*

jag älskar andra avenyn !!!:D

2013-06-04 @ 16:05:21
URL: http://beautywithjudith.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0