now I stand beside myself in the pouring rain

Hej gullisar! Hoppas ni har en bra onsdag, min har varken varit bra eller dålig. Vi gick till halv tre idag och det var riktigt skönt att sluta tidigt! Efter vi slutat gick jag till waynes för att plugga lite, det gick väl sådär, haha, jag är så otroligt trött idag! Därför har allt rullat på lite segt... Men en sak som är riktigt skön är att halva klassen har sovmorgon imorgon (och den halvan är jag med i) på grund av att dom andra ska labba på morgonen, så då blir det äntligen lite extra sömn. Sen på fredag är vi lediga, woho!

När jag kom hem, för typ en timme sedan, så gick jag ut och fotade lite, är helt förälskad i det nya objektivet, älskar det korta skärpedjupet! Tänkte att jag skulle fånga hösten på bild, men mitt uppe i fotograferandet blev jag attackerad av myggor... haha är det höst eller inte?

♥ ♥ ♥





♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Josephine

Jättefina bilder!

2011-09-29 @ 10:40:37
URL: http://makeuponista.se
Postat av: Linda

mysiga bilder:D

2011-10-01 @ 10:41:42
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Postat av: Anonym

fin blogg (:

2011-10-06 @ 18:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0