How to love

Hej hjärtisar! Tänkte slänga in en liten uppdatering till er, det blir ju så himla glest här i bloggen! Sitter faktiskt redan nerbäddad bland duntäcke & kuddar i sängen, med datorn i högsta hugg och 2½ men på i bakgrunden. Lär bli en bra kväll! Förövrigt har det bara varit skola som vanligt idag, med vanliga lektioner osv. När vi hade slutat mötte jag upp min vän Linn på stan för en fika på EH, helt underbart att träffa henne igen! Saknar alla mina gamla klasskamrater så mycket! När vi fikat klart (i typ två timmar?) satte jag mig på bussen hem och väl hemma gjorde jag iordning mat till min lilla familia. Nu tänker jag bara ta det lugnt hela kvällen, inga läxor eller andra måste, WOHO! Dessutom har jag sovmorgon till 10.50 imorgon, hur bra?!

GLÖM INTE ATT BESÖKA LINNS BLOGG! NI HITTAR DEN HÄR


Veckorevyn trillade ner i brevlådan idag, tänkte spendera resten av kvällen med den!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

3 anledningar till varför jag aldrig går hemifrån utan mina hörlurar

Lil Wayne - How To Love


Maroon 5 - She Will Be Loved


Foster The People - Pumped Up Kicks

Kommentarer
Postat av: elina

ska fan ta mej följa din blogg xD för jävla fin är den, med massa intressanta grejer! :D

2011-09-14 @ 20:15:10
URL: http://pinksbabykin.blogg.se/
Postat av: linn

Naw, tack amanda!! ♥♥♥

2011-09-14 @ 20:49:39
URL: http://linnjansson.devote.se
Postat av: linn

Haha inte jag heller!:)♥♥♥

2011-09-14 @ 22:55:24
URL: http://linnjansson.devote.se
Postat av: Anonym

sv: Tack :)

2011-09-16 @ 23:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0