Min nya kärlek

Hej hjärtan! Allt bra denna fredag? Jag sitter just nu på naturkunskapen och tänkte passa på att blogga lite. Idag har vi bara en enda lektion, riktigt skönt! Befann mig inne i stan redan vid 11-tiden för jag skulle till tandläkarn. Det blir tandställning den 9 november, iiih! Vet inte om jag ska vara glad eller ledsen?
Igår så var vi ute och åt med klassen, hur mysigt som helst! Hann gå på stan en hel del innan så det innebar även lite shopping. Köpte en sminkpensel, en tröja (fast den ska jag lämna tillbaka idag när jag slutat) och en väska. Behövde verkligen en ny! När jag såg denna väskan var det kärlek vid första ögonkastet och en sån väska kan man ju bara inte lämna där i affären? Älskar den!





Vad tycker ni?


Slänger även med en härlig fredags-låt som får en i stämning! Leighton Meester - Your Love's a Drug

Kommentarer
Postat av: Ebba

Vilken underbar syn!! Så otroligt fin :D



SV: Det är mycket som händer nu och saker som gör mej ledsen kommer på mej hela tiden. Men efter att jag pratade med er så känns det faktiskt bra med klassen och ni är ärliga och det är jag glad för, tack! Saknar er <3

2011-10-07 @ 17:10:49
URL: http://truereason.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grymt snygg!! Vad kostade den? :)

2011-10-07 @ 23:54:15
URL: http://linnjansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0