From my friends



I fredags hade vi studiedag och då passade jag på att spendera den lediga tiden med mina käraste vänner, Lotta, Emilia & Emelie! Vi spelade alfapet och snackade massor, sen dansade Emelie och jag och efter det gick jag ut och åt med familjen! En riktigt lyckad fredag var det! Hur som helst så fick jag lite presenter av dom, hur söta är dom inte? Fick denna underbara ringe och ett presentkort på Make Up Store (+ ett bananfodral... internt, hahahah!), TUSEN TACK! Ni är bäst
Hoppas att ni alla haft en toppenonsdag, min har varit helt normal, vilket är bra! Gillar skolan, hihi. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Emelie

2011-10-05 @ 21:27:42
Postat av: Lotta

ily ♥

2011-10-05 @ 22:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0