Beställning från ELF!

Hej på er! Härligt med en solig lördag va? :)
Tänkte visa er lite grejer som jag beställde hem från ELF för ett tag sedan. För er som inte vet vad ELF är så är det en sminkkedja som säljer smink till otroligt bra priser! Skriver vad allt kostar, så det är ju bara att titta och se hur billigt det faktiskt är. Det är ett brittiskt företag så det betyder alltså att det shippas hit, det stod att det skulle ta 7- 14 arbetsdagar men jag fick min efter bara fem dagar (beställde på söndag och fick på fredag). Det hela gick väldigt smidigt till! :) Frakten kostar alltid 45 kronor, oavsett hur mycket man handlar för. Ni hittar hemsidan här

Mineral Blush i färgen "Bliss" 36 kr
Älskar färgen! Lagomt med pigmentering och riktigt prisvärd.


Mineral Booster "Sheer" 36 kr
Har inte testat denna så mycket än, men den verkar helt okej! Har hört mycket bra om den.


Studio Stripple Brush 36 kr, Blending Eye Brush 16 kr, Foundation brush 16 kr
ÄLSKAR alla 3! Favoriten är dock blending eye brush, 16 spänn för en superbra pensel!


Mineral Infused Face Primer 62 kr
Har inte testat denna så mycket än heller, men den verkar bra. Har hört att den ska vara jämförbar med Smashbox photofinish, som jag brukar använda, så jag hoppas verkligen att denna funkar lika bra!


Everyday Brights 94 kr
En liten palett med 32 skuggor i. Vissa skuggor är riktigt bra, men kvaliten skiljer lite mellan dom. T.ex dom svarta är ganska värdelösa, men dom turkosa och blå är riktigt bra!



Är överlag väldigt nöjd med hela beställningen!

Kommentarer
Postat av: Lotta

WOOOOOOO

2011-03-19 @ 16:24:53
Postat av: Izabelle

Oj vilken bra sida! Tack för tipset :D

2011-03-19 @ 19:50:33
URL: http://zabelles.blogspot.com
Postat av: emma

har hört om den sida förrut och funderar på att beställa (: en fråga bara, är ögonskuggorna bra kvalite?

2011-03-25 @ 18:03:41
Postat av: Emma

Funderar oxå på att beställa hem lite smink därifrån, det är ju så sjukt billigt!



En fråga, gör du fortfarande designer? Du gjorde ju min o jag är fortfarande lika nöjd med allt! Skulle bara vilja byta bild i headern, börjar bli lite less på den haha.. har du tid/lust att hjälpa mig med det? :D

2011-04-03 @ 22:43:40
URL: http://eemmaah.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad är en Mineral Booster?

Svara helst i mail/inlägg.

2011-07-27 @ 16:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0