21/6/2011

Tog en sväng in till stan idag, lunchade först med mamma, sen gick jag lite på stan själv och innan jag åkte hem tog jag en capuccino på Waynes.

Fick bara med mig lite småsaker. Två bandeu bhar från Gina Tricot (det var säkert mer än ett år sedan jag handlade där sist!), en silvrig klocka och en liten rosettring från Ur&Penn, ÄLSKAR klockan! Två rese-förpackningsgrejer, en liten hårspray och liten bodylotion från KICKS.


_____________


FÖRRESTEN, tänkte ta en liten grej bara. Efter att jag la upp en bild på mitt sminkbord så har endel frågat vad det heter och vad det kostar osv. Vissa har inte angett blogg/epost så jag tänkte bara skriva det såhär, hoppas ni som undrar ser! Bordet heter Ludvig och när jag köpte det kostade det bara 100 kronor, vilket är helt sjukt, egentligen kostar det typ 600. Tyvärr så kan jag inte längre hitta det på IKEAs hemsida, har letat som bara den och jag hade även en produktlänk, men den verkar ha försvunnit ur sortimentet. Har man tur kanske det finns kvar på något varuhus. Hoppas det var till någon hjälp!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kostade klockan???? :D

2011-06-21 @ 20:40:43
URL: http://emlocation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0