Muskö

Hej finisar! Gårdagen på grönan var gryyym! Hade sjukt kul med Lotta, åkte massor och skrattade massor. Tyvärr var Jetline stängd, vilket vi sörjde hela dagen, men äh, det fanns ju annat att åka! Och den där nya Twister var inte så mesig som jag trodde, men den vinner fortfarande inte över vår älskade Jetline, haha.
Okej, nog pratat om det. Tänkte egentligen bara tala om för er att jag sticker ut på landet om någon timma, på obestämd tid. Det betyder alltså att bloggen blir lidande eftersom jag inte kommer ta med någon dator. Har tyvärr bara hunnit fixa ett tidsinställt, kameran ville krångla sen när jag började med det andra så det blir bara ett. Så himla tråkigt nu när jag väl börjar jobba upp statistiken igen, vill ju inte göra er besvikna, haha! Well well, ni stannar väl tills jag är tillbaka? ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va roligt!

Hoppas du kommer ha det bra, vi kommer sakna dej!

När kommer du hem igen?:)

2011-07-20 @ 12:43:29
URL: http://Emmaakarlsson.devote.se
Postat av: Olivia

Om jag följer dig på bloglovin, kan du följa mig? :)

2011-07-22 @ 18:33:50
URL: http://tassentussen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0