Lumene Vitamin C+

Idag köpte jag en ny hudvårdsserie, eftersom mina Clinique-produkter håller på att ta slut. Tänkte att jag skulle prova något billigare den här gången, så jag frågade Helen Torsgården (Make Up Artist och driver en superbra blogg!) om hon visste någon bra och billig hudvårdsserie och då tipsade hon om Lumenes Vitamin C+ serie. Så den fick det bli! Köpte detta nedanför och det gick loss på dryga 700 kr. Denna serie kan ni hitta på KICKS, Åhlens osv. Vill ni att jag ska återkomma med resultat när jag använt den ett tag? Dock så måste jag göra slut på mina gamla produkter innan, så det blir inte försen framåt höst isåfall.


Hela seriens "huvudingrediens" är hjortron. Hjortron innehåller mängder av antioxidanter som skyddar och förstärker huden.

Produktbeskrivningar:

Radiant Touch Rengöringscreme
- "Avlägsnar orenheter och makeup och ger din hud lyster"
Radiant Touch Ansiktsvatten - "Fullbordar rengöringen samt gör din hud klar"
Vitamin C+ Dagcreme SPF 15 - "Den fräscha cremen ger huden lyster och skyddar mot solens skadliga inverkan"
Vitamin C+ Nattcreme - "Den fylliga och mjuka cremen förnyar och vårdar huden under natten"
Vitamin C+ Ögoncreme SPF 6 - "Vårdar den känsliga huden runt ögat optimalt"

Kommentarer
Postat av: Sara

En fråga som inte alls hör till inlägget, men jag undrar om du skulle vilja svara på hur mycket du får i månadspeng/veckopeng?

Skriv helst svaret i ett inlägg eller här under bara som en kommentar (:

2011-07-18 @ 20:22:03
Postat av: Sara

Skulle vara jättekul om du återkom med en recension :)

2011-07-22 @ 13:12:14
Postat av: Olivia

Svar; det är Ok... :)

2011-07-22 @ 20:37:16
URL: http://tassentussen.devote.se
Postat av: Mikaela

Den fungerade inte speciellt bra på mig.. Hoppas den funkar bra på dig :)

2011-08-02 @ 19:38:30
URL: http://silverness,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0