In my make up bag

{tidsinställt}



Hej hjärtan! Har ni vaknat än? Förhoppningsvis har jag gjort det. Idag ska jag åka till Karlstad igen, tillbaka till mitt rum som jag saknar, haha. Kommer dock åka iväg igen redan imorgon, ska spendera en vecka i Skåne. Vi får se hur det blir! Tar med datorn, så förhoppningsvis blir det bloggning där ifrån! Har en massa inspiration och ideer som bara väntar på att få bli verklighet. Härligt va? Hoppas ni får en fantastisk dag! Vet inte om jag kommer ha möjlighet att uppdatera mer idag, kommer sucka mig igenom en tre timmars lång resa hem, men om inte annat så hörs vi imorgon! Puss.

Kommentarer
Postat av: FELICIA

Vad heter textstilen som du har i din header, där det står "life" "beauty" "fashion" och sånt? :)

2011-07-29 @ 18:45:36
URL: http://felicianilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0