Fredag

Hej på er! Hoppas ni har en toppenfredag! Det har jag haft hitills, hade ställt mobilen på väckning tidigt för att hinna till stan innan städaren kom, men trots det vaknade jag med ett härligt humör! Åkte sen in till stan för att strosa omkring lite i min ensamhet, vilket kan vara skönt ibland när man vill kika runt i lugn och ro. Lite senare lunchade jag med mamma, riktigt mysigt det! ♥ Orkade inte stanna så länge efter det, utan jag åkte hem. Resten av dagen har varit ganska seg, men ändå skön. Bror min och jag är ensamma hemma ikväll så vi tänkte beställa lite pizza och bara sitta här inne och kura medan regnet öser ner utanför.
På stan hittade jag i alla fall lite grejer, försöker köpa mycket kläder nu, vill rusta upp garderoben inför hösten! Ska jag vara ärlig köper jag mycket hellre smink än kläder, haha, men ibland måste man utöka lite på klädfronten också. Allt nedanför kommer från H&M, köpte strumpbyxor och bytte en skyddsplast också, men det är inte nödvändigt att visa va? ;)


Kommentarer
Postat av: Ebba

Skulle du vilja visa hur du tänkt matcha kavajen, om du har något snyggt eftersom du alltid är så fin! :D♥

2011-07-15 @ 22:57:21
URL: http://truereason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0