Favoritlack

Tänkte visa er mitt favoritlack just nu, nämligen Maybellines "Forever Strong". Har hitills två lack i av detta märke och båda har hitills varit hur bra som helst! Har ett brun-lila och ett ljusrosa. Det brun-lila hade jag på i två veckor (!) och tills den dagen jag tog bort det såg det ut som jag haft det i kanske tre dagar. Dessutom hade jag varken underlack eller överlack då. Mycket bra hållbarhet, med andra ord. Just nu har jag på mig det ljusrosa, som jag målade på i förrgår. Återstår att se om detta är lika bra som det andra!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej, är 13 år och leter efter en bra och ganska billig foundtation, har du något tips?

Sen undrar jag om du har något tips för någon serie med rengöringsprodukter, såsom dagkräm nattkräm, ögonkräm osv. som också är billig och bra :)

2011-07-22 @ 13:07:59
Postat av: Sara

Känns som jag ställe rlite överdrivet mycket frågor, men undrar så mycket och älskar din blogg.

Ny fråga, haha:

Vad heter pudret du andvänder?



(om du vill kan du svara på alla frågor i ett och samma mejl)

2011-07-22 @ 13:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0