2 frågor

Hejsan , jag har en fråga . Jag undrar om du rakar låren ? Jag vet inte om jag vågar göra det för det kommer ju bli så stikit!
Hare bäst för du är bäst hejdå ! :D Hoppas du kan svara på detta , har tyvär ingen blogg men !


Hej! Jag brukar inte raka låren, inte på vintern. Dels för att det tar dubbelt så lång tid, haha, och sen tycker jag bara det är onödigt när man ändå inte ska "visa upp" dom :) Alltså jag tycker att om du har väldigt ljusa hår som inte syns så mycket så är det verkligen ingen idé att göra det. Endel säger ju att håren blir tjockare och mörkare när man väl börjat raka och de växer ut, men jag har aldrig haft problem med det. Om det blir stickigt är det ju bara att vänta på att de växer ut igen :)
Hihi tack! Ha det bra du med! Hoppas du blev nöjd med svaret i alla fall. Kram!


Vad är primer bra för och vart köper du din? + pris? :)

En primer är bra om man tycker att sminket brukar försvinna under dagen. Det finns till ögon, ansikte, ögonfransar (innan maskara) och läppar (tror jag?). Det är alltså verkligen inget måste! :) Jag använder till ögonlocken+ansiktet och då är båda från Smashbox, som jag älskar! Ögonskuggsprimer tycker jag är superbra, då ögonskuggan inte lägger sig i veck på ögonen efter några timmar, dessutom blir färgen på ögonskuggan mer intensiv. I T-zonen brukar jag känna att mitt smink försvinner under dagen, därför har jag en ansiktsprimer :)
Hoppas du fick svar på din fråga! Kram!

Smashbox Photo Finish Foundation Primer LightSmashbox Photo Finish Lid Primer

Smashbox "Photo finish light" kostar ca 400 kr och "Photo finish lid primer" kostar ca 250, beroende på vart man köper dom
Finns lite här och var (t.ex Åhlens och KICKS), men annars kan man ju köpa via nätet, eleven.se t.ex


Kommentarer
Postat av: R E B E C C A. CMK

Hej Manda!



Är det du som gjort din design?:O KRAM

2011-02-17 @ 12:13:00
URL: http://rchristina.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Hejj! Gör du designer? :) Isf kontakta mig på mejlen!

2011-02-22 @ 11:26:51
URL: http://linnealink.blogg.se/
Postat av: amanda hallbeck

älskar dig blogg!

sjukt fin och bra,

keep it up!

besök gärna min blogg också! :)

2011-02-28 @ 18:19:17
URL: http://amandahallbecks.blogg.se/
Postat av: linn& mollie

sv: ah de förstår jag! skitsnyggt verkligen :D

du har verkligen en jättefin blogg!

2011-03-01 @ 16:17:54
URL: http://varanriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0