I should go and this should end

Long time, no see! Tänkte bara slänga iväg ett litet inlägg till er för det händer ju så sällan, haha. Har ni haft en bra jul? Det har jag! Firade ute på Muskö med släkten, altid mysigt där! Dock så gick strömen igår efter nattens storm hade dragit förbi, så vi satte oss i bilen hem ganska tidigt. Hade ni också storm? Gud, vad sjukt det var! Det rasade flera träd runt huset (som tur var hamnade inget huset) och grannens flaggstång hamnade helt på sniskan. Men i övrigt har vi haft det bra :)

Idag var hela familjen en sväng till Nacka Forum, vi shoppade lite och tog en fika. Som tur var var det faktiskt inte alls så mycket folk som man skulle kunna tro, så det var bra. Fick med mig lite ynka saker hem, alltid något!


Linne från BikBok, 65:- (rea), Radiant Touch ansiktsrengöring från Lumene, örhängen från Gina, 129:- och 75:- (rea)


Dessvärre gick det till vänster sönder när jag skulle sätta på det, kass kvalité! Blev asledsen för jag älskar det :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0