Tisdag

Hej mina fina! ♥ Idag har vi haft en toppendag här i Skåne, vädergudarna bjöd på riktigt härligt väder, så det var bara att packa badväskan och åka till närmaste strand! Vi hittade en bra strand vid Höganäs, där la vi oss och solade i några timmar. Doppade mig också i havet, fast det var riktigt kallt måste jag medge, haha. Det var så himla skönt att bara ligga i en solstol och läsa, det är något jag sällan gör för jag brukar inte ha tålamodet på min sida. Nu har jag läst ut Elsas Mode i alla fall och jag blev verkligen inte besviken, en riktigt bra bok det där! Så nu blir det väl till att köpa bok nummer 2 i den blivande  triolgin!
Hur som helst så åkte vi runt lite i trakterna när vi solat klart, tog en glass på något annat ställe och sen tillbaka till huset. Tog en dusch och gjorde mig iordning för kvällen. Vi köpte med oss räkor, massa goda ostar & kex och satte oss nere vid hamnen och åt. Otroligt mysigt! Langar några bilder från kvällen:


Ost och kex - älskart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0