Sofiero 4/8

Åh vilken underbar kväll! Vid fem-tiden rullade mamma och jag iväg för att se The Ark i Sofiero. Ni skulle sett kön från entrén! Helt galet! Trodde inte att det skulle vara så mycket folk på det lilla stället, men vi trodde helt fel, haha. Men bra platser fick vi ändå, trängde oss fram (vill man stå längst fram får man spela fult om jag säger så...). Först ut var Säkert! och dom var väl helt okej, inte riktigt min smak men ändå roliga att titta på. Sen kom Arken och jäklar vilket drag det var! Alla i publiken var helt galna, alla kunde alla låtar och händerna var i luften hela tiden. Den bästa Ark-spelningen jag varit på faktiskt! När det var slut så skulle Håkan Hellström dra igång och det blev genast, om möjligt, ännu mer tryck i publiken så att vi gick därifrån. Och nu är jag hemma! Hoppas ni har haft en lika bra kväll som mig! :) Langar 4 bilder jag tog med kompaktkameran, därav den dåliga kvalitén. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0