Måndag

Hola! Har ni det bra i värmen? Det har jag! Kom just hem efter ett par timmar vid havet, har legat och solat, hoppas jag fått liiite färg i alla fall :) Efter solningen tog mamma och jag en fika på ett ytterst underligt café, haha, men det var mysigt! Tidigare idag var vi i Höganäs igen och tittade omkring lite. Hittade en regnjacka som jag behövde, visar den senare! Senare tänkte vi gå ner till hamnen och äta, låter som en bra plan! Puss

Använder mobilt bredband här nerifrån, går inte jättefort direkt, haha.


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Fick en "fråga" men du som kommenterade skrev inte med mejladress eller blogg, så jag svarar här :) Hoppas det är okej!

Saga:
Gud va kul, var på samma fik för ngn vecka sedan och jag håller med, det är väldigt mysigt där. 
Har själv sommarställe i närheten av Möller, nämligen i Utvälinge (ligger en bit utanför Ängelholm) och jag bor även i Nacka precis som du, så det var ett sammanträffande :) 
Måste ge dej ett litet tips, åk till Ängelholm om du vill gå i en liten stad och kolla på kläder. Det finns inte så många affärer ifs men t.ex. Lita som ligger där har sjukt snygga kläder! även Höganäs har ett par bra klädaffärer.
Och så måste jag fråga, har ni landställe i Möller elr hur kmr det sig att ni åker dit? :)

Svar: Haha, men gud vilket sammanträffande, vad roligt! Även med Nacka, haha, fast jag bor ju inte där mer än någon/några helger i månaden (fast på sommaren blir det oftare förstås) för min pappa bor där.
Tack för tipset också, har hört talas om Ängelholm men aldrig varit där, så det är inte helt omöjligt att vi åker dit någon dag. Höganäs "shoppade" vi i idag, en riktigt mysig stad ju!
Nej, vi har inget landställe här, vi har hittat ett hus som vi hyr! Det var en slump att det blev just här, mamma kikade omkring på internet och så dök det här upp och det är ju riktigt fint här så det kunde inte bli mycket bättre :) Stor kram!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Shit du har 70 prenumeranter min lilla korvtomte!!!:D:D<3

2011-08-01 @ 21:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0