I always say shopping is cheaper than a psychiatrist.


Hej :an! Haft en bra dag? Det har jag, so far :) Började med att jag vaknade vid halv elva-tiden, åt lite frukost, duschade och gjorde mig iordning, sen satte jag mig på cykeln och for in till stan med Emelie. Gick omkring där ett tag, tog en varsin islatte på EH och sen drog vi vidare till Bergvik. En riktigt mysig dag, måste jag säga! Hittade också lite grejer på stan, kikar ni in senare får ni se vad. Puss!

FÖRRESTEN, inatt fixade jag till en ny header. Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Den var jättefin! ♥

2011-08-08 @ 20:46:11
Postat av: jennie

Jag tycker jag ser fina sommarbilder överallt på din blogg! Det är ingen tävling för proffs och det är helt klart värt att anmäla sig för skojs skull, du har ju inget att förlora! :)

2011-08-09 @ 19:44:19
URL: http://jenniezetterberg.blogg.se/
Postat av: jennie

Ja men gör det, det stämmer.. fram till 00.00 imorgon! :)

2011-08-09 @ 22:07:36
URL: http://jenniezetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0