Fridaaay!

Ja hörni, första skolveckan tog slut lika fort som den hann börja, vilket är härligt! Det känns faktiskt riktigt bra med ekonomi, tror jag kommer trivas! Ser verkligen fram emot Privat Ekonomi och Juridik-lektionerna. Klassen verkar helt okej, har inte hunnit lära känna så många. Hur som haver så vill jag bara säga att jag är ledsen för att uppdateringen fått lida de sista dagarna, men jag har varit trött på eftermiddagarna när jag kommit hem. Under hösten får ni nog räkna med att uppdateringarna inte dyker upp med så jättetätt mellanrum, men jag ska försöka hålla igång bloggen. Hoppas ni stannar!
Fredagarna är underbara, vi börjar tjugo över tolv och slutar vid tre, bara två lektioner. Woho! Så efteråt tog jag en latte och Emelie hängde på. Sen kunde jag inte låta bli att gå lite på stan heller, fick med mig två saker hem (+ godis hehehehe). Hoppas ni har haft en toppendag och att kvällen blir minst lika grym! 

Linne från H&M, 129 kr

Halsduk från Gina Tricot, 99kr


LÄS DETTA:
Imorgon klockan 10.00 kommer det komma upp en tävling/utlottning här på bloggen, missa inte den!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

åh vad mycket fint:)

2011-08-30 @ 15:40:09
URL: http://liborius.devote.se
Postat av: Sara

Fina plagg!

2011-09-06 @ 20:54:32
URL: http://saraappelqvist.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0