Dagens skörd


Godmorgon! Vaknade vid sju idag och gick ut på en härlig promenad alldeles intill havet. Älskar havet, det är så fantastiskt vackert! Köpte med mig lite färskt bröd från bagerit på vägen hem också. När jag kom hem började jag plocka blåbär. Alltså ni ska se vilken otrolig blåbärsbuske vi har i trädgården, helt underbar! Det är amerikanska blåbär, dom är riktigt stora ochgoda! Så det blev blåbär med mjölk och fräskt bröd till frukost. Hittade också lite björnbär när jag promenerade så dom hade jag i bland blåbären också. Nu ska vi iväg till Kulla Berg för att kika runt i lite grottor och sånt. Och vet ni vad jag och mamma ska på ikväll? THE ARK! Dom spelar i Sofiero med Håkan Hellström och Säkert! så det blir nog helt amazing! Det kommer alltid bo ett litet Angelhead i mig 

Kommentarer
Postat av: Lothaa

oj shit the ark! nostalgi! ♥

2011-08-04 @ 21:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0