The Last Song

Heej! Allt bra med er? Med mig är det toppen! Vi har studiedag idag, riktigt skönt. Först var jag på stan en sväng med Lotta, sen åkte jag och Emelie och köpte glass och sånt, sen hem till henne och kollade på film. Så jag kom hem för kanske en halvtimme sen och har inte gjort så mycket. Sitter och tittar på Top Model 6 (repris)... Hur som helst, här kommer lite bilder från dagen:


Emelie :)


GOTT


Filmen man hört så mycket gott om... vilken besvikelse! Jag hade faktiskt inte höga förväntningar, men ändå var den ganska dålig. Sen har jag blivit varnad att den skulle vara sorglig... öhh? Visst, liiiite sorlig kanske, men både mina och Emelies ögon var torra haha. Helt OK, men inte jättebra.

Kommentarer
Postat av: Nathaliee!

GE DEJ , den är så fruktansvärt bra !!

2010-09-16 @ 16:37:06
URL: http://happynathaliee.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha skämtar du! jag grät som fan, det rann floder från mina ögon 1000 gånger, inte för att jag brukar gråta, mina ögon brukar vara torra precis som du beskriver det, men den va sorglig och det rann, nu vet det! :)

2010-09-24 @ 17:20:59
URL: http://lisaslisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0