Ögonprimer

Heej! Nu var det ett tag sen igen, har verkligen ingen ork om kvällarna! Men nu är det fredag i alla fall, hur skönt som helst! Dagen i skolan var riktigt soft, bild, vikarie på matten, MOD där vi skriver texter om varandra, idrott och svenska. Kom hem för snart en timme sen, mormor kom hit nyss! Ikväll ska vi äta "buffé" här hemma, kommer hit några. Fyller år idag och därför har vi lite firande :) Vad jag fått skriver jag om någon annan gång.

Till saken, fick en ögonprimer idag i present, som jag redan täntke skriva om. Provade den idag och den är så himla bra! Vi har som sagt haft idrott och nu har jag haft på mig smink i cirka 10 timmar, ögonskuggan är fortfarande perfekt! Tycker verkligen detta är en produkt värd att tipsa om, så varsågoda :)


Smashbox Photo Finish Lid Primer, tror den ligger på lite drygt 200 kronor.

Kommentarer
Postat av: karin

GRATTIS I EFTERSKOTT! :D

Älskar din blogg! Ha en bra lördag!

2010-09-25 @ 08:08:49
URL: http://karinkakis.blogg.se/
Postat av: winta

Grattis i efterskott! :D

2010-09-25 @ 13:14:57
URL: http://wintaabraham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0