Måndag

Kom ganska nyss hem, slutade halv fyra, men jag och Emelie var tvugna att få tag på lite fler valbroshyrer, så jag stannade till i stan och tog sen följe med mamma hem. Idag i skolan lyckas jag och 3 vänner skrapa ihop 25 minuters försening, bra jobbat! Haha, helt borta har vi varit. I alla fall, ska inte skriva så mycket mer, men håll utkik för snart kommer dagens outfit upp :) Och snaaart ska jag börja blogga som vanligt igen, med skönhetstips och sånt, för det gillar ni väl?


VeckoRevyn väntade på mig här hemma hos mamma! Ska bli kul att läsa om Blog Awards :)
Haha och såhär ser jag ut när jag just kommit hem från skolan, sminket har försvunnit
under dagen, mörka ringar under ögonen och rufsigt håt. Men som man säger - "bjuder på den"

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Ninni!

suuuuuper bra att du ska börja blogga som ''vanligt'' igen ! :D



men duuu, om du har tid & lust kan du hjälpa mej med en enkel design och header ? <3



BARA om du har tid & orkar ! <3



Puss !

2010-09-06 @ 17:53:49
URL: http://happynathaliee.blogg.se/
Postat av: Emma

Skönhetstips älskar vi! :D

2010-09-06 @ 18:07:24
Postat av: caroline

skönhetstips är kanon! :D

2010-09-07 @ 12:26:50
URL: http://luftenboridinasteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0