Yesterday

Heej! Har inte bloggat på hela veckan... Dåligt av mig! Har några ideer i huvudet men jag har inte haft orken att blogga denna veckan helt enkelt.. Hade svenska redovisning och spanska prov, hoppas det gick bra! Ursäkta, men HELVETE vad kallt det är hela tiden! Igår när vi skulle cykla till skolan hade jag dumt nog satt på mig strumpbyxor och det var typ 3 minusgrader! Usch... I alla fall, hade typ "tjejkväll" igårkväll med mina vänner hemma hos mig :) Det var riktigt roligt, som alltid! Dom är galna, mina vänner hahah! Mycket skratt, såklart. Tog lite bilder men det är inte många som kan visas! Haha, men några får ni se:


Typ alla bilder är tagna av Lotta!

Förresten, tack för mina fina presenter! Ni är för gulliga ♥

Puss!

Kommentarer
Postat av: Lotta

haha jag har tagit typ alla bilder! :D haha

2010-10-16 @ 11:51:38
URL: http://lottaa95.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0