Ny jacka


Carlings

Allt bra med er denna söndag? Jag mår bra, men är superseg. Orkar inte göra något alls. Fast jag har planer på att sätta mig på Espresso House och plugga matte, behöver få lite gjort eftersom jag ligger efter. Egentligen skulle jag och Emelie tränat idag men det blev inte så... Vi tar det nästa söndag!
Mamma och jag var på stan igår, letade jacka och hittade otroligt nog en! Den är supervarm och skön, kommer nog trivas bra med den i vinter :) Köpte ett par svarta jeans också. Köpte ju ett par för några veckor sen från Vero Moda, men de tappade formen efter en dag så jag reklamerade dom. Igår hittade jag ett par på Carlings, så tajta som det bara går att få ett par jeans. Dom är i princip som ett par strumpbyxor, haha, dom är skitsmå men jättetöjbara så det var superbra! Är lite rädd att dom ska tappa formen men han i affärn sa att dom inte skulle göra det. Så det är ett hett tips att kolla in Carlings (dr denim) om man letar efter tajta svarta jeans! ♥

Kommentarer
Postat av: winta

Vad kostade de jeansen från Carlings? :)

2010-10-24 @ 18:30:13
URL: http://wintaabraham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0