From my friends

Har startat denna söndagen med en riktig brak-frukost! Är proppmätt just nu haha. Idag har jag lust att åka till stan, eller i alla fall göra något. Orkar verkligen inte sitta med SO:n som jag egentligen borde göra, det är så tråkigt, jag ruttnar! Det finns mer jag borde göra också, ååh, blir galen. Får se om det kanske blir träning sen också, det var längesen. Sen borde jag också jobba lite med designer, har 3 jag måste göra, men jag klagar inte för det är kul! Aja.. Hade ju tjejkväll här i fredags, eftersom jag fyllt år, tänkte visa vad jag fick av mina underbara vänner! Har visat filmen förut, men jag fick den ju av Emelie så den får vara med här också!


Hannah Montana The Movie, min favoritfilm!
Mixing Liquid från Make Up Store
Klocka den är ascool för man kan ha en egen bild i
Läppbalsam som jag älskar
Halsband visst var det urfint?!

Tack så jättemycket, Lotta, Emilia och Emelie! ♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vad tränar du? :)

2010-10-17 @ 18:14:40
URL: http://feliciaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0