Pyssla om dig själv!


Höstlovet är ju precis den rätta tiden att pyssla om sig själv! Ta en lång och härlig dusch, peela hela kroppen, lägga ansiktsmasker, måla naglarna, göra hårinpackningar eller bada fotbad. Jag gjorde just det sistnämnda och det var hur skönt som helst, mina fötter är som utbytta! På höstloven brukar jag egentligen åka till min farmor i Stockholm, men just nu är hon mitt uppe i en flytt så det passande inte. Jag tror att det finns fler därute som har lite svårt att sysselsätta sig med något och själv hatar jag när en veckas lov går åt till att dega framför TV:n och datorn, trots att det är skönt att ta det lungt är det faktiskt inte särskillt härlig att slösa bort hela lovet på det. Så mitt tips är att pyssla om sig själv för det är faktiskt riktigt skönt såhär mitt i hösten, då man behöver lite extra avkoppling för att ladda med ny energi. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0