Flytt på gång..

Hej sötnosar! Är så ledsen för att jag inte uppdaterar, men jag har verkligen ingen tid till att ta bilder och skriva intresanta inlägg! Är i full gång med att plocka iordning allt inför imorn då flyttgubbarna kommer hit och packar våra grejer, sen på torsdag går flyttlasset till Stockholm... Min pappa flyttar dit nämligen. Men jag kommer stanna här där jag är och hälsa på honom på helgerna. Så jag kommer antagligen inte ha tid till mer uppdatering under helgen heller, tycker också att det är viktigt med bra bilder så det inte blir massa meningslösa inlägg, det är bara onödigt! Så vi får hoppas att det blir lite lugnare nästa vecka då allt med flytten är klart. Ha det toppenbra tills dess så hörs vi! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0